ÜgyfélszolgálatÜgyfélszolgálat

Információk az árukról, telefonos megrendelések

+36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
onert@veneti.hu

Az e-mailben küldött kérdésekre két munkanapon belül válaszolunk.

Megrendeléssel kapcsolatos információk, megrendelés törlése

Minden megrendelését nagyra értékeljük, és mindent megteszünk azért, hogy az áru a lehető leghamarabb megérkezzen Önhöz. Ha a szállítási idő hosszabb, mint várt, kérjük, legyen türelmes.

Miért késhet néha a megrendelés?

rendelesek@veneti.hu

Reklamáció és termékvisszaküldésReklamáció és termékvisszaküldés

Reklamáció

+36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
reklamacio@veneti.hu

Elállás az adásvételi szerződéstől

elallas@veneti.hu

Gyakran kérdezik tőlünkGyakran kérdezik tőlünk

  • Mennyi a szállítási idő?
    • Az áruk elérhetőségéről mindig tájékozódhat a termékkártyán.
    • A becsült szállítási idő a megrendelés összesítésében, a kosár utolsó lépésénél, a "Fizetés" menüpontban található.
    • A szállítási határidő a termék elérhetőségén alapul, a legkésőbbi szállítási határidővel.
    • Nagyobb megrendeléseket, amelyek különböző szállítási határidővel rendelkező termékeket tartalmaznak, kérésére 2 részre oszthatjuk.
    • A nagyméretű bútorok szállítása előtt néhány nappal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetjük a szállítás pontos időpontját. Közvetlenül a szállítás előtt e-mailben és SMS-ben emlékeztetni fogjuk Önt.

  • Miért hosszabbodik néha a szállítási idő, ha az áru „Raktáron” jelöléssel szerepel?

    Ennek oka az alábbiak közül lehet:

    • A megrendelés fizetési módja – ha banki átutalással fizet, az áru csak akkor kerül kiszállításra, miután az összeg megérkezett a számlánkra, ami néhány napos késedelmet okozhat
    • A raktár és a logisztika terheltsége – bizonyos időszakokban (például ünnepnapokon vagy akciók idején) a megrendelések számának jelentős növekedése lassíthatja az áruk kiszállítását
    • A fuvarozó kiválasztása és leterheltség – a túlméretes szállítmányok szállításához speciális szállítmányozó céget kell választani. Ha a fuvarozó leterhelt, a szállítási idő meghosszabbodhat, és maga az áru szállítása is tovább tarthat
    • Az áruk korlátozott számban vannak raktáron – a megnövekedett érdeklődés miatt előfordulhat, hogy a jelenlegi raktárkészlet nem fedezi az összes megrendelést
    • Felelősségteljes szállítási tervezés –igyekszünk, hogy otthonaink szépítése a lehető legkisebb hatással legyen bolygónkra, ezért szigorúan ügyelünk a járművek kapacitásának hatékony kihasználására. A környezet iránti figyelemmel egyúttal szállítási költségeket is megtakarítunk, így kedvező szállítási árat vagy ingyenes szállítást tudunk kínálni Önnek
    • Az optimális megoldás keresése – a szállítás átvételének időpontjának egyeztetésénél igyekszünk minden ügyfélnek az adott helyszínen kedvezni, és tiszteletben tartani az egyéni időbeosztásukat

  • Hogyan reklamálhatok

  • Hogyan küldhetem vissza az árut

  • Mikor és hogyan kapom vissza a pénzemet

ÜzemeltetőAz áruház üzemeltetője:

AM Digital PL sp. z o.o.

Cég székhelye:
Księcia Witolda 49/15
50-202 Wrocław
Lengyelország

Cégjegyzékszám: 528752547
Adószám:
PL8982308228

A társaságot a Wrocław-i kerületi bíróság Wrocław, VI. kereskedelmi osztálya által vezetett Nemzeti bírósági nyilvántartásba a 1107928 KRS számon jegyezték be.

Új fiók regisztrálása

Már van fiókja? Jelentkezzen be helyette