Ügyfélszolgálat
Információk az árukról, telefonos megrendelések
☏ +36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
✉ onert@veneti.hu
Az e-mailben küldött kérdésekre két munkanapon belül válaszolunk.
Megrendeléssel kapcsolatos információk, megrendelés törlése
Reklamáció és termékvisszaküldés
Reklamáció
☏ +36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
✉ reklamacio@veneti.hu
Elállás az adásvételi szerződéstől
Gyakran kérdezik tőlünk
- Mennyi a szállítási idő
- Az áruk elérhetőségéről mindig tájékozódhat a termékkártyán.
- A becsült szállítási idő a megrendelés összesítésében, a kosár utolsó lépésénél, a "Fizetés" menüpontban található.
- A szállítási határidő a termék elérhetőségén alapul, a legkésőbbi szállítási határidővel.
- Nagyobb megrendeléseket, amelyek különböző szállítási határidővel rendelkező termékeket tartalmaznak, kérésére 2 részre oszthatjuk.
- A nagyméretű bútorok szállítása előtt néhány nappal telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetjük a szállítás pontos időpontját. Közvetlenül a szállítás előtt e-mailben és SMS-ben emlékeztetni fogjuk Önt.
- Miért kell néha néhány napot várnom egy termékre, még akkor is, ha az van feltüntetve, hogy "raktáron" van?
- Csak kevés szállítmányozó cég szállít túlméretes szállítmányokat. Mivel törődünk a környezettel, mindig arra törekszünk, hogy a járművek kapacitását a helyszínnek megfelelően hatékonyan használjuk ki.
- Az átvételi időpontok egyeztetésekor igyekszünk az adott helyen tartózkodó összes ügyfelet figyelembe venni, és tiszteletben tartani az egyéni időbeosztásukat.
- Hogyan reklamálhatok
- Hogyan küldhetem vissza az árut
- Mikor és hogyan kapom vissza a pénzemet
Az áruház üzemeltetője:
AM Digital Hungary Kft.
Cég székhelye:
Honvéd utca 8. 1. em. 2. ajtó
1054 Budapest
Cégjegyzékszám: 01-09-407082
Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
Adószám: 32109438-2-41
EU Adószám: HU32109438