Ügyfélszolgálat
Információk az árukról, telefonos megrendelések
☏ +36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
✉ onert@veneti.hu
Az e-mailben küldött kérdésekre két munkanapon belül válaszolunk.
Megrendeléssel kapcsolatos információk, megrendelés törlése
Minden megrendelését nagyra értékeljük, és mindent megteszünk azért, hogy az áru a lehető leghamarabb megérkezzen Önhöz. Ha a szállítási idő hosszabb, mint várt, kérjük, legyen türelmes.
Reklamáció és termékvisszaküldés
Reklamáció
☏ +36 21 300 7643
H–P 7:30–16:00
✉ reklamacio@veneti.hu
Elállás az adásvételi szerződéstől
Gyakran kérdezik tőlünk
- Mennyi a szállítási idő?
- Az áruk elérhetőségéről mindig tájékozódhat a termékkártyán.
- A becsült szállítási idő a megrendelés összesítésében, a kosár utolsó lépésénél, a "Fizetés" menüpontban található.
- A szállítási határidő a termék elérhetőségén alapul, a legkésőbbi szállítási határidővel.
- Nagyobb megrendeléseket, amelyek különböző szállítási határidővel rendelkező termékeket tartalmaznak, kérésére 2 részre oszthatjuk.
- A nagyméretű bútorok szállítása előtt néhány nappal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetjük a szállítás pontos időpontját. Közvetlenül a szállítás előtt e-mailben és SMS-ben emlékeztetni fogjuk Önt.
- Miért hosszabbodik néha a szállítási idő, ha az áru „Raktáron” jelöléssel szerepel?
Ennek oka az alábbiak közül lehet:
- A megrendelés fizetési módja – ha banki átutalással fizet, az áru csak akkor kerül kiszállításra, miután az összeg megérkezett a számlánkra, ami néhány napos késedelmet okozhat
- A raktár és a logisztika terheltsége – bizonyos időszakokban (például ünnepnapokon vagy akciók idején) a megrendelések számának jelentős növekedése lassíthatja az áruk kiszállítását
- A fuvarozó kiválasztása és leterheltség – a túlméretes szállítmányok szállításához speciális szállítmányozó céget kell választani. Ha a fuvarozó leterhelt, a szállítási idő meghosszabbodhat, és maga az áru szállítása is tovább tarthat
- Az áruk korlátozott számban vannak raktáron – a megnövekedett érdeklődés miatt előfordulhat, hogy a jelenlegi raktárkészlet nem fedezi az összes megrendelést
- Felelősségteljes szállítási tervezés –igyekszünk, hogy otthonaink szépítése a lehető legkisebb hatással legyen bolygónkra, ezért szigorúan ügyelünk a járművek kapacitásának hatékony kihasználására. A környezet iránti figyelemmel egyúttal szállítási költségeket is megtakarítunk, így kedvező szállítási árat vagy ingyenes szállítást tudunk kínálni Önnek
- Az optimális megoldás keresése – a szállítás átvételének időpontjának egyeztetésénél igyekszünk minden ügyfélnek az adott helyszínen kedvezni, és tiszteletben tartani az egyéni időbeosztásukat
- Hogyan reklamálhatok
- Hogyan küldhetem vissza az árut
- Mikor és hogyan kapom vissza a pénzemet
Az áruház üzemeltetője:
AM Digital PL sp. z o.o.
Cég székhelye:
Księcia Witolda 49/15
50-202 Wrocław
Lengyelország
Cégjegyzékszám: 528752547
Adószám:PL8982308228
A társaságot a Wrocław-i kerületi bíróság Wrocław, VI. kereskedelmi osztálya által vezetett Nemzeti bírósági nyilvántartásba a 1107928 KRS számon jegyezték be.