Szükség van az áru reklamálására? Tanácsot adunk Önnek, hogyan teheti ezt meg.

A csomag sérült dobozban érkezett

Csomagolja ki és vizsgálja meg a csomagot a futár előtt. Ha minden rendben van, átveheti az árut. Ha az áru sérült, írjon kárbejelentést a fuvarozónak, és ne fogadja el a küldeményt. A bejegyzést követően kérjük, hogy a kitöltött reklamációs űrlapot haladéktalanul küldje el nekünk a reklamacio@veneti.hu e-mail címre.

A szállítmány hiányosan érkezett meg

Ha bármi hiányzik a csomagból, kérjük, értesítsen minket a reklamacio@veneti.hu címre küldött reklamációs űrlapon. Mindent azonnal megoldunk és orvosolunk.

A termék sérülten érkezett (még akkor is, ha a csomagolás sértetlen volt), gyártási hiba van benne, vagy a jótállási időn belül szeretné reklamálni

1. Töltse ki a reklamációs űrlapot

Mielőtt elküldi az űrlapot a reklamacio@veneti.hu címre, kérjük, győződjön meg arról, hogy minden mezőt kitöltött. Őrizze meg az áruk csomagolását.

2. Felvesszük Önnel a kapcsolatot

A lehető legkorábbi időpontban felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a sérült áru átvételének időpontját.

A panaszt felesleges késedelem nélkül, legkésőbb 30 napon belül rendezzük.
  • Regisztráció

Új fiók regisztrálása

Már van fiókja? Jelentkezzen be helyette